ویدیو های اخر هفته





deathly hollows
















ویدیو های اخر هفته

 

این هفته دو ویدویدیو های آخر هفته دمنتوریو برای آخر هفته شما عزیزان آماده کردیم که کاملا مرتبط به چند خبر اخیر منتشر شده در این وب می باشد و امیدواریم که برای ما عزیزان جالب و دیدنی باشند.

ویدیو اول: روز گذشته  کریس عزیز جزئیاتی از محصول جدید شرکت سونی با همکاری خانم رولینگ  کتاب شگفت انگیز را در اختیار شما دوستان گذاشتند و قبلا هم در  اطلاعات و ویدیویی را برای شما دوستان منتشر کرده بودیم، اما همانطور که اطلاع دارید کتاب شگفت انگیز برای کنسول پلی استیشن سونی منتشر شده و قبلا هم اطلاع داده شده بود که برای کنسول XBox شرکت ماکروسافت بازی هری پاتر در دست ساخت است که کاملا با فناوری کینکت ماکروسافت هماهنگی دارد و می توان گفت که این دو محصول (هری پاتر “کینکت” و کتاب شگفت انگیز) رقابتی دیجیتال است که تب آن را خانم رولینگ بین کمپانی های بازی های دیجیتال انداخته است. حالا با دیدن ویدیوی کتاب شگفت انگیز  می توانید تریلر هری پاتر “کینکت را در این آخر هفته دانلود کنید.

هری پاتر کینکت، فرمت mp4، حجم ۱۸.۲

ویدیو دوم: ساعاتی پیش در این خبر به اطلاع شما رساندیم که دنیل رادکلیف برای اجرای نمایشی به شهر لندن باز می گردد و ویدیویی برای این مجموعه تئاتر منتشر شده است. این ویدیو را هم می توانید از زیر در یافت کنید.

مجموعه تئاتر های مایکل گرندیج، فرمت flv، حجم ۱.۵

 

امیدوارم که از دیدن این ویدیو ها لذت برده باشید راستی من اخر هفته ها ویدیو میذارم یادتون نره که نگاه کنید!هر هفته!!

منبع:دمنتو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط criss angel در جمعه 2 تير 1391برچسب:,

و ساعت 16:4

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: